Skip to main content

Posts

Showing posts from January, 2012

Ammar Syafwan 1st Year Birthday.....

Tanggal 10 Januari 2012 genap 1 tahun usia putera kesayangan ku, Ammar Syafwan. Rasanya baru smlm je melahirkan dia. Sepanjang 1 tahun ni, pelbagai perkara telah aku pelajari, ragam anak2, cara menangani nye. Hingga sekarang ni pun, aku masih lagi belajar memahami kehendak anak2. Teringat kembali detik2 aku masa nk melahirkan Ammar. Bagaimana perasaan masa tu, sakit, gembira, terharu, takut, semua bercampur baur. Ketiadaan suami di sisi ketika melahirkan amat terasa. Namun, aku tau aku kena tabah menghadapinye. Akhirnya, tepat jam 2.41pg, 10 Jan 2011, seorang putera comel telah lahir ke dunia ini. Setelah melihat nya, segala gundah-gulana hilang begitu sahaja. Yang ada pada masa itu cuma perasaan bersyukur. Bersyukur kerana diberi kesempatan dan peluang untuk merasai bagaimana susah payah nye seorang ibu untuk melahirkan anaknya. Segala kesakitan semua hilang apabila melihat muka anak. Sesungguhnya, pengorbanan ibu tiada bandingan nya. Terima kasih mak.....

Utk 1st year birthday, kito…

Kenangan CS230...

Tiba2 ari ni teringat plak kat membe2 time Degree dl. Dah agak lama btl xjmpe dorg sume. Ramai yg dh berjaya dlm hidup.. dan ada gak yg dh kawin & dh  ada anak.

Mcm2 penah terjadi dl.. Bnyk kesilapan yg telah aku buat kat membe baik aku ni. Hanya kemaafan yg mampu dipinta.. Tp, nasib baik aku tlh sedar dan berhenti dari terus membuat kesilapan itu. Thanks to all yg support me that time.

Bila la dpt nk wt reunion utk CS230 ni ek.. Luv u all...

Credit to Jasman for this video.


I Love Mom & Dad Contest...

Ada 1 contest kat BONDAWANI SHOP ni.. "I Love Mom & Dad" Contest.. Sj2 je suka2 nak join. So if you want us to win, just like our pic k..
Antara hadiah-hadiah yg ditawarkan...



So, help us to win the awesome price.. just like our pictures in Bondawani Shop's page k. 
CLICK HERE to vote...

Hai-O Garam Buluh (Bamboo Salt) Premier Cooking Salt Powder

10 JAN 2012...

Tanggal 10 Jan 2011, seorang putera yg comel telah dilahirkan. Pada hari ini, tanggal 10 Jan 2012, Genap 1 tahun usia nya. Putera yang diberi nama Ammar Syafwan Bin Syafiq Asyraff. Sekejap je dh setahun. Pelbagai kenangan pahit manis sepanjang 1 tahun ni. Apepun, harap agar Ammar akan menjadi anak yang soleh, mdengar kata dan baik. Mak dan abah sgt menyayangi Ammar. 

La Praise Skin Care

Breathing New Life to A Youthful You
La Praise TM  menggabungkan kedua-dua ciri utama sel tumbuhan dan antioksidan untuk mengekalkan keremajaan kulit anda. Sel stem tumbuhan meningkatkan pengeluaran sel stem kulit manusia, sekaligus menggalakkan kapsiti pembaruan kulit. Sementara itu, antioksidan melindungi kulit daripada faktor-faktor risiko penuaan dan mengurangkan tanda-tanda penuaan, menyebabkan kulit anda lebih muda dan segar.
Produk-produk La Praise

Soothing Cleansing Gel - 50ml Mulakan rutin harian anda untuk kulit tampak muda dengan menggunakan pembersih yang dirumuskan dengan sel stem tumbuhan dan antioksidan. Ia membantu untuk menghapuskan kekotoran dari kulit anda dan meninggalkan kulit anda rasa segar, licin dan berseri.
Penggunaan: Gunakan setiap hari pada waktu pagi dan malamLembapkan muka dan sapukan gel pembersih sehingga mengeluarkan buihSapukan pada muka dalam gerakan bulatanBilas dengan air yang secukupnya sehingga bersih
Soothing Toner - 50ml Toner yang dimanfaatkan de…